браво колега.щом и тези коли за вас са нищо то и 8ц и 4 ц са нищо. а?вие колега можете да си пишете каквото си искате а и даже и за рено да си пишете за кеф ,ама много бързо си давате мненията даже и за кола като Загадо.поне малко да се ограни4аваме а?не да хвър4име в небесата
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помогнете ми при избор на 159 TI vs BMW 530xd и Ауди А6 3.0 quattro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от marian todorov Покажи съобщениебраво колега.щом и тези коли за вас са нищо то и 8ц и 4 ц са нищо. а?вие колега можете да си пишете каквото си искате а и даже и за рено да си пишете за кеф ,ама много бързо си давате мненията даже и за кола като Загадо.поне малко да се ограни4аваме а?не да хвър4име в небесата
Ние си разсъждаваме от нашата гледна точка и пак сме прави, за щастие.
Та абсолютно прави хора по тази тема, няма и да има марката Алфа Ромео от години е поляризирала мненията на хората и точно в това е силата и. Или я обичаме и се идентифицираме с нея или я мразим и не можем да я гледаме - средно положение няма а и няма и да има, което за мен означава само едно - марката и е истинска и дори да умре (както писа Нено) пак ще живее и дори още повече отпреди (сега).
Чета сега че Борда на директорите на VW дават последен шанс на единствената им достъпна и емоционална марка SEAT да съживи гамата им откъм емоция е пожелаваме това да стане защото ако не стане пак за се загледат в Алфа а купят ли я ще е наистина гадно.
Най-лошото, което може да случи на АР е да се повтори самоубийствения сценарий на ЛанчаLast edited by nightroller; d.m.y г., 17:42.Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Първоначално публикувано от marian todorov Покажи съобщениебраво колега.щом и тези коли за вас са нищо то и 8ц и 4 ц са нищо. а?вие колега можете да си пишете каквото си искате а и даже и за рено да си пишете за кеф ,ама много бързо си давате мненията даже и за кола като Загадо.поне малко да се ограни4аваме а?не да хвър4име в небесата
Сега сериозно
Аз имах възможността да се кача на TZ3 Corse....
Хер Кеп от Германия си я е поръчал на загато без да има каквато и да е връзка с Алфа. Колата си беше с мазерати техника и рейсинг части, които свеки може да си купи от магазина за рали.
TZ3 Страдале е нищо повече освен частен проект базиран на техниката на Додж Вайпър Америкън Клъб Рейсинг...... което пак няма нищо общо с Алфа.... И КАТО КОНЦЕПЦИЯ Е ПРОТИВ ЦЯЛАТА ТРАДИЦИЯ НА АЛФА РОМЕО
Единственото хубаво е че все още има хора които им се иска да има алфи.
п.с. Не знам дали си запознат с историята на построяването ан ТZ и ТZ2 ама ме е срам и хората който са ги правили тогава съм сигурен че ги е срам, че такива квазимодота се водят наследници на истинска легенда правена в пълна тайна, денонощно и т.н...
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеКолега идиотско е да спорим, когато аз се забавлявам и просто се бъбрим.
Сега сериозно
Аз имах възможността да се кача на TZ3 Corse....
Хер Кеп от Германия си я е поръчал на загато без да има каквато и да е връзка с Алфа. Колата си беше с мазерати техника и рейсинг части, които свеки може да си купи от магазина за рали.
TZ3 Страдале е нищо повече освен частен проект базиран на техниката на Додж Вайпър Америкън Клъб Рейсинг...... което пак няма нищо общо с Алфа.... И КАТО КОНЦЕПЦИЯ Е ПРОТИВ ЦЯЛАТА ТРАДИЦИЯ НА АЛФА РОМЕО
Единственото хубаво е че все още има хора които им се иска да има алфи.
А и да допълня това са проекти не на марките Алфа Ферари или Ланча - това са проекти на студията – Пининфарина и Загато т.е. те са си тяхна реклама.
п.с. Не знам дали си запознат с историята на построяването ан ТZ и ТZ2 ама ме е срам и хората който са ги правили тогава съм сигурен че ги е срам, че такива квазимодота се водят наследници на истинска легенда правена в пълна тайна, денонощно и т.н...
Това частни презентационни проекти които имат единствената цел да се показват по конкурси за елегантност, с което да "трупат колекционерски точки и история" историята на проектирането на автомобили отдавна не е същата като през миналия век.Last edited by nightroller; d.m.y г., 18:30.Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
koлега ама аз наистина говоря неща не с лоша умисъл а напротив с разбиране по вси4ко което се пише за алфата...ами и аз напълно сериозно да ти кажа 4е напълно нормално е алфата да е с двигател на мезерати,8ц да е с двигател на ферари и дизаина вътрешен на мазерати т.н....ами те вси4ки са в една фирма маика..както шкода,сеат в фолсваген ,да4ия -рено и мн.други..но наи важното е какво е на капака..а то е историята,традицията и мита за марката..ина4е и аз ще ти пусна ено клип4е на фолсваген гта направен от гръцките тунинг фирми с пове4е от 800 коня.има и 1200 коня и т.н Когато е направено 1 съзтезание за формула 1 1930 първият победител е алфа ромео.или когато е минавала алфа ромео енцо ферари се е обръщал след нея да я гледа с възхищение.така 4е когато си купуваш алфа ромео си купуваш история,слава и възхищение.И не слу4аино кото излезе 159 и брерата ги определиха за наи-красивите сериини коли в света,а жулиетата е наи сигурният автомобил в класа си...това трябва да се под4ертава а,не кои и коя марка колко коня има под капака си,,,защото го писах и по горе и много дърти бри4ки могат да извадят коне-хахаха.Но алфата е нещо друго,това което те кара да се обръщаш след нея.А колегата Зико които е пуснал тази тема като се притеснява 4е ще става семеен и ще вози семеиството си да си вземе инсигния и да не задава такива смешни въпроси.И дали нещо си е избрал или само си 4ешем езиците.то аз съм от 26 год.семеен и цял живот карам италиански автомобили и синът ми е с 159 ти,а и аз ще сменя моята баба 156 после с съв на алфа когато излезе.
Comment
-
Първоначално публикувано от marian todorov Покажи съобщениеКогато е направено 1 съзтезание за формула 1 1930 първият победител е алфа ромео.или когато е минавала алфа ромео енцо ферари се е обръщал след нея да я гледа с възхищение.така 4е когато си купуваш алфа ромео си купуваш история,слава и възхищение.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщениеЕдна е60 на 5 год. е 50% от цената си, а една 159 е на 20% ... какво комплексарско има човек да си прави сметка и да купува това, което би му донесло по-малко загуба след Х време
... темате вече 100% е за WC ...Тука вече нищо не каза, вътре си отвсякъде мой, и то даже с повече пари
явно пишеш колкото да не заспиш. Точно за това темата е за коша, щото пишете клишета без да мислите, вървете да си ги пишете в бмв-форума.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщениеТова е приказка за Хенри Форд а не за Енцо Ферари........
---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:04 ----------
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеХаха, е60 на 5години струва 20-25хилки и то с коравите мотори горе долу колкото читава 159-ка 2006, и колко викаш струват нови тия бмв-та - колкото Шкода Октавия!?Тука вече нищо не каза, вътре си отвсякъде мой, и то даже с повече пари
явно пишеш колкото да не заспиш. Точно за това темата е за коша, щото пишете клишета без да мислите, вървете да си ги пишете в бмв-форума.
Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
не съм съгласен, че темата е за коша много добра дискусия се получи, а и още никой не е започнал да псува и да обижда открито - което е много добре - точно тази тема много ме радва.като има с кой, щото някой път няма
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от marian todorov Покажи съобщениеkoлега ама аз наистина говоря неща не с лоша умисъл а напротив с разбиране по вси4ко което се пише за алфата...ами и аз напълно сериозно да ти кажа 4е напълно нормално е алфата да е с двигател на мезерати,8ц да е с двигател на ферари и дизаина вътрешен на мазерати т.н....ами те вси4ки са в една фирма маика..както шкода,сеат в фолсваген ,да4ия -рено и мн.други..но наи важното е какво е на капака..а то е историята,традицията и мита за марката..ина4е и аз ще ти пусна ено клип4е на фолсваген гта направен от гръцките тунинг фирми с пове4е от 800 коня.има и 1200 коня и т.н Когато е направено 1 съзтезание за формула 1 1930 първият победител е алфа ромео.или когато е минавала алфа ромео енцо ферари се е обръщал след нея да я гледа с възхищение.така 4е когато си купуваш алфа ромео си купуваш история,слава и възхищение.И не слу4аино кото излезе 159 и брерата ги определиха за наи-красивите сериини коли в света,а жулиетата е наи сигурният автомобил в класа си...това трябва да се под4ертава а,не кои и коя марка колко коня има под капака си,,,защото го писах и по горе и много дърти бри4ки могат да извадят коне-хахаха.Но алфата е нещо друго,това което те кара да се обръщаш след нея.А колегата Зико които е пуснал тази тема като се притеснява 4е ще става семеен и ще вози семеиството си да си вземе инсигния и да не задава такива смешни въпроси.И дали нещо си е избрал или само си 4ешем езиците.то аз съм от 26 год.семеен и цял живот карам италиански автомобили и синът ми е с 159 ти,а и аз ще сменя моята баба 156 после с съв на алфа когато излезе.
Както колегите са те поправили вече думите не са били на великия Енцо Ферари, а по негов адрес.
Състезания за Голямата Награда има от 20-те години, като кулминацията е била световното първенсвто. За първи път на Силвърстоун се провежда Гран При през 1950 година, част от така наречената по-късно Формула 1, като най-висок клас на автомобилно състезание. Печели го Фарина със заводска Алфа Ромео. По това Алфа Ромео е голямо име, но да напиша историята за големи хора и времена в един пост е идиотско, а и не съм човека, който има претенции да е учител по история.
Ако не беше голямото име Алфа Ромео може би нямаше да има и Феррари. Феррари е работил за Алфа, състезавал се е с Алфа бил е и шев на Спортния отбор на Алфа.... това може да се прочете навсякъде....
та когато казваме на някого "да не лети в небесата" нека да помислим какво знаем, какво сме видели и дали пък не може да си бъдем полезни и да научим нещо от другите....
поздрави.....
ОПИСАНИТЕ ПРИЗОВЕ никога не са били приоритет на Алфа Ромео...... знаеш ли какво си казваме като се качим в някой от колите на Звезди (коло 40 годишни) като караме с 200 по магистралата и дори със скорости по-висок отколкото 159-ките вдигат...." поне няма да боли и ще е бързо"
п.с. Според описаните нужди на пича аз гласувам с две ръце за Опела!!!!Last edited by ne0; d.m.y г., 22:03.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Колко мъка има на тоя свят, някой си летят .... други си мислят че толко стабилно са се приземили че забравят че за да се изправиш трябва да паднешАре сега разсъждавайте - с едно съм съгласен от цялата тема - като пишете за история първо се убедете че това което пишете е така иначе става грозно и то много.
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеАко имаш малко понятие от офроуд ще ти светне лампата.
Другото мега смешно е как чичкото вътре едва ли не се възмущава, че няма ръчка за заключване на диференциалите...
Както и да е, джиткам си днес с това бръмбъзлъче из глибокия сняг
(на заден план е оная тройка, дето май ще си остане пред нас, докато се стопи снега, днес пак я мъчиха и нищо не стана)
и както си карах, виждам тая напудрена А8 куатро (пардон, Бентли Континентал Флаинг Спър) нещастно изоставена от собственика си в снега (около колата имаше и доста следи от токчета). Представяте ли си го горкия как е возил мадамата да и обяснява как неговата ВАГ-лимузина (щото това е платформата и на Файтон) била с куатро и разбииш ли върви като танк по снега....
Между другото, нисанчето върви страховито - 1,6 турбобензинка 190 к.с. и двойно задвижване с променлив вектор на тягата като при Лансер Ево 10
Ето как работи, образно казано има два халдекса вместо един - на всяка задна полуоска по един. И наистина функционира перфектно - в завоите подава мощност само към външното задно колело и се "самозавърта" в завоя
http://www.youtube.com/watch?v=kzqRmwFg70MLast edited by pinko; d.m.y г., 21:44.
Comment
Comment